1. Оксана, розкажіть, як змінилась робота агенства в умовах кризи?
Робота в агенції змінилася, як і в решти гравців PR ринку. Думаю, і не тільки PR ринку. Влітку-восени 2008 року, я інвестувала для розвитку агенції, і за моїми прогнозами бізнес мав значно вирости, проте економічна ситуація внесла свої корективи і довелося здійснити зміни в стратегії розвитку бізнесу. Наразі, в нас відбулася оптимізація, яка торкнулася практично всіх аспектів діяльності компанії. Звісно, розвиток агенції не припиняється, адже зараз власне для цих процесів з’явилося більше часу.
2. Работают ли у Вас выпускники прошлогоднего пиар-проекта?
Серед працівників агенції виявилися не випускники, а організатори минулорічного проекту - Аня Гончарова і Аня Радіонова, і я щиро рада, що вони зупинили свій вибір саме на HOSHVA PR.
3. Какие плюсы и минусы участия для пиар-компании в таких образовательных проектах?
Плюсів – безліч. Мінуси – відсутні. А які можуть бути мінуси? Якщо Ви маєте на увазі трохи інше, наприклад витрати, то вони присутні. Адже час мій і час моєї команди – це інвестиції, які ми робимо як у формування бренду роботодавця агенції, так і у розвиток українського PR ринку.
4. Работать пиарщиком - это легко?
Ні, але дуже цікаво.
5. Оксана, кто самый крутой в пиаре сейчас?
Найкрутіші зараз – PR-перці, бо тільки в них є такі величезні можливості отримати системні знання, познайомитися з найкращими українськими PR- фахівцями та проявити себе!
6. Можно ли сейчас найти работу пиарщику?
Можна, але складно. Попри те, що зараз спостерігається зменшення вакансій, в тому числі і в PR, класні спеціалісти потрібні завжди, і я знаю багато тих, хто саме зараз активно приглядається до ринку в пошуку “вільних” спеціалістів, аби запросити їх в свою команду і таким чином посилити її. Проте, навряд чи це стосується молодих PRників.
7. Посоветуйте книжки по пиару:))
Зізнаюся відверто, останнім часом я дуже мало книг з PR читаю. Раніше купувала все, що тільки з’являлося в продажу, але зараз більше займаюся самоосвітою за допомогою новітніх медіа, а саме читаю блоги, слухаю подкасти. З книгами треба дійсно бути дуже і дуже обереженими, бо можна начитатися зовсім не того... Обіцяю підготувати такий перелік і передати організаторам.
8. Плюсы и минусы CIPR)
Я не навчалася на програмі CIPR, хоча протягом останніх трьох років постійно це планувала. Серед мінусів, напевне, можна вказати вартість, яка не всім по кишені. Також програма розрахована на тих, в кого вже є певний рівень. Проте, якщо ви дійсно серйозно налаштовані на кар’єру в PR, я дуже рекомендую CIPR.
9. Возьмем, например, что классный пиарщик - это 100% чего-то. Распишите, пожалуйста, его компоненты/черты и их процентное соотношение.
Ну, я таким чином питання це не розглядала. Це ж, все–таки не салат чи суп якийсь. Єдине, що хотілося б зауважити і підкреслити, що ця людина має бути не лише чудовим комунікатором, але і менеджером. І, напевне, хоча я можу і помилятися, шанс стати дійсно ТОП фахівцем зможуть лишеті, хто дійсно щиро «закохані» в PR.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
1 комментарий:
От тепер цікаво: як саме оптимізували роботу агенства?
Отправить комментарий